Sluta mobba mig för att jag fotar åt Mojje!

Hej. Asså här kom jag hem och loggade sen in på facebook för att kolla min meddelande.. men iaf så hade ja fått en kommentar av en kusin... som säger att ja e töntig för att ja fotar åt Mojje... och det tog ja som om hon e jävligt avundsjuk! Och sånna personer har bara extremt jobbigt hemma så dom håller på att kränka folk på nätet, och vågar inte tar det mellan fyra ögon. Så omoget! Det är ju många som har internet som skydd...  Så det vore faktiskt vara åldersgräns på internet. För det är välldigt mkt mobbningar och kränkningar. Och det är många som SKRIVER SKIT OM ANDRA. Dom personen borde skjutas på en gång.
 
MEN LIXOM... VA ERE FÖR FEL PÅ ATT JAG FOTAR ÅT MOJJE? FÖR MEJ ÄR DET BARA EN FÖRDEL.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback