Ångest över skolan

Godkväll på dig! hoppas du har haft en rolig vecka. Jag har väl haft sådär. Tycker det är jobbigt att en lärare aldrig ger mig godkänt någon gång. Jag börjar ju må dåligt av det faktiskt. Jag vill ju klara mig och skuppe alla dom små felen. Och istället för att vänta ut.. gå ge mej uppgifter så tar jag hem å göra klart till nästa dag! För prov, alltså.. jag får total blackout. Det är jag säkert inte ensam om. Men jag klarar verkligen inte prov. Men en sak som jag gillade, det var på engelskan. Läraren läste upp frågorna. Och det hjälpte faktiskt. Men jag kunde svaret i huvudet, men jag vet INTE om ja fick ner det på papper.. vilket jag hoppas. 
Men en sak måste jag berömma, Denna skola va faktiskt helt fantastiskt! Visst har man fått bytt många lärare.. men de som har kommit har faktiskt varit roliga och skämtsamma. Sånt älskar jag. Ska även ge en present till en lärare nästa vecka ;) säger inge namn elr något sånt. Man vet ju aldirg om de läser ;D haha..
 
Men nu har jag iaf målat klart en häst, som en tjej ville ha avmålad. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback