Bajs!

Hej sitter här och funderar lite nu när jag är sjuk. Men nu för en gångs skull när ja orkar sitta upp.. men har fortfarande en fruktansvärd huvudvärk... och feber åxå tror ja :/
 
Men ja sitter å funderar på den där humorgalan för alla barn. Dom hjälper barn i afrika elr vart det är. och då tänker jag såhär: VARFÖR hjälper sverige inte oss andra som bor här i sverige, det finns ju barn och vuxna som e fattiga och måste bo på gatan här åxå.. varför tar vi inte dom först? nej då ska vi hjälpa andra i ett annat land långt åt helvete bort...?! jag fattar fan inte. kan någon förklara för mig varför vi inte hjälper svenskar först å främst?
 
nu ska ja lägga mej å vila.. ska nog ta en till ipren åxå.. herrå!
 
häst som ja ritat :D
 
OCH HÄR ÄR RESULTATET AV MOJJE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback