Besök på dagstidningen

Hej! Nu är det redan lill lördag.. och idag efter besöket på tidningen, Asså det besöket, att få se hur de jobbar, och samma program som vi jobbar i, det är så grymt coolt. Ibland är man ju riktigt glad att man har fått den där "bästa läraren" Helt sant. Jag tror nog alla elever har haft en favorit lärare, och det kan jag tala om för dig att jag har, och är faktist glad över att fått lära känna honom. För jag tycker en lärare som kan skoja och skämta, det är ju helt underbart! Så ska en lärare vara...! Då blir ju även lektionerna roligare och man längtar till de lektionerna! Iaf jag gör det! Så det kommer bli mycket tomt när ja får sommarlov snart.. det är nästan att.. jag vill inte ha sommarlov.. Jag jobbar hellre med media hela sommaren :-D
 
Men efter det besöket, så åkte jag till sjukhuset för dom ville tydligen ha lite blod av mig och sen imorgon ska jag på återbesök. Få se va dom säger nu då :-p
 
Men här kommer lite bilder från i lördags som jag och Julia gick runt å fotade lite.. dock inte de bästa, för det va så mörk, men ändå :D kram kram! å glöm inte att kommentera!
 
Kommer fler bilder senare, de andra två ville inte laddas upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback