Fy vilken dag!

Halloj! Åasså herre jösses vilken dag.. haft matte nationella hela dagen och det provet.. asså vad ska man säga.. vilket skit prov! bokstavligtalat! En uppgift ja fastnade på, det är en cikel, en pil pekar på p, och p står för a,b vrid den sedan ett halvt varm motros och vad står S på då? asså snacka om att ja känner mig dum! :O jag har inge minne av att vi har lärt oss det där? :O aja skit samma. 
 
Sitter å kolla på SVT1 och det är riktigt roliga saker som händer xD haha! 
 
Och har gjort 2 uppgifter i media som ja tyckte va riktigt roliga, först göra en naturbild, på ett djur, inte tamdjur. där fick jag A. Och sen skulle vi göra en tidning om sin egen "plats" samlingsplats" och där fick jag A, så känner mig jäkligt glad ! 
Men en sak jag tycker är dåligt, det är att.. om man söker till ett program, t.ex som jag, jag valde media. Och då tycker INTE jag att svenska, engelska och matte ska kunna sänka betygen. Det gillar INTE jag.. JAG sökte till media för att jag vill hålla på med media, och jag älskar media! så kommer matten å engelskan å svenskan och förstör! bröt ihop helt idag, ja visste inte om ja skulle skratta eller gråta, så ja gjorde både och! 
 
Ha det bra! imorgon är det en skönare dag ;D 
 
Ritade även denna, min lärare som har en fjording, ville ha en, så ja ritade detta xD och när ja tänker på fjordingar.. så förknippar jag dom med lite små feta hästar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback