Jag vet att ni har saknat mig :)

Här kommer lite bilder jag har tagit när ja var frisk xD haha.. Och jag vet att ni har saknat mina bilder, för jag har varit inne här varje dag, och nu när jag bytte design och sånt, så rusade mina besökte till 66 st! tack så jätte mycket :D 
 
Och måste även tillägna min kära katt Cheela i detta inlägg. Hon har varit borta sedan 16 april. Och eftersom mamma såg 2 rävar på gården, så tänker jag det värsta ;/ har letat dag och natt, men inget svar. Jag hoppas han bara gömmer sig någonstands, och kommer hem snart ;/ annars får jag säga farväl älskade vän, Du blev bara 3 år
:( <3
 
 
Men här kommer lite mera... gladare (?) bilder!
 

Kommentarer
Annika säger:

Söt katt :)

2013-05-07 | 19:27:11
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Maria - Hobbyfotografen säger:

hemskt när djuren försvinner och att man inte har någon förklaring :( Hoppas på det bästa att hon kommer tillbaka snart

2013-05-07 | 20:08:50
Bloggadress: http://Baraenmaria.blogg.se
Anonym säger:

Ååh nej vad synd, hoppas verkligen att Cheela kommer hem!

2013-05-08 | 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback