Lite.. Gott & Blandat!

Hallå. Idag har jag nästan legat hela dan. knarkat ipren... å nu känns det bättre iaf. Febern är borta. Och sen fick jag reda på att vi är lediga tordag och fredag. Jahapp tänkte jag då. jaja då hinner man kanske bli helt återställd tills på måndag? 
 
Och just nu sitter jag och kollar på partaj. Asså herre gud.... Lelle modig är ju helt underbar xD han är min idol. Han repotage blir alltid roliga eller så händer det något som inte ska hända xD En sån reporter skulle jag vilja vara. Fy vad jag skulle vara lycklig då! fast jobba med tv elr radio är ju min dröm.. å .. ja... vad mer ska man säga? :P 
 
här kommer lite bilder i repris. Loove! <3
 
 
Och här va min tårta när jag fyllde 18 år :D
 
 
Älskade Mimmi <3
lite mackro xDD
Åh herre gud vad jag saknar mina små bebisar! Men är så glad över att alla fick hem :D Och Cheela är fortfarande borta... hoppas hon har det bra :( <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback