Problem med uppladdningen

Hallå! Man är äntligen hemma efter att ha setat hos läkaren hela dan... wippie, skit kul. Ibland känns det som om att läkarna inte vet vad de ska göra, dom ger och ger ut tabletter, men dock tog dom iaf en massa prover nu så nu borde det läka ut. tycker jag iaf.
 
Och anmälde mig till en tävling där man kan vinna tamrons nya obketiv, 207mm ! Det är min dröm! Om man inte talar om telezoomarna, men tamron är jäkligt bra! men dock har jag aldirg haft råd å köpa ett, så håller verkligen tummar och tår att jag vinner denna gång ;D det är väl ändå min tur nu! :D
 
 
 
Här är en häst jag håller på att måla åt en tjej som ville ha sin häst avmålad ;D Och den är ju inte klar som du ser. 
 
Och tänkte ladda upp nya bilder jag har fotat, men blogg.se tar inte emot dom, det bara en röd "gubb" liknande.. så får väl vänta då ;S
 

Kommentarer
Anonym säger:

I vilken stad bor du?

Svar: Det behöver du inte veta
Elin Wåhlin

2013-05-30 | 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback