Sommaren.. är låång <3

Hallå! Har du saknat mig å mina bilder? xD haha.. förlåt. Men alltså shiit va saker det händer i skolan nu asså.. hade matte nationella idag. och imorgon.. egelska nationella.. åååhhh kommer dö :S men dock hamnar ja i en annan lite mindre grupp.. som tur e! .. lite sär behandling kan va bra ibland XP 
 
Å en sak till iiiiipppp! har även anmält mig till SCHOOL OUT.. Och vet du var det är? nä.. om inte. Det är en RESA TILL GRÖNA LUUUND! Å herre jösses va ja längtar! jag å mina polare ska åka! :D så jävuls kuuul! och jag SKA åka fritt frall och den där nya.. nu vad den hette.. kommer ja inte ihåg.. den som va nästan som slänggungorna? XD och jet line elr va den heter.. den som går såå sjuuunkt fort.. jag måste åka xD haha.. och sen köpa heliumballong och sockervadd ;D
 
Längtar sjuuukt mkt :D 
 
Och det är verkligen sköönt att sommaren e påväg ;D
 

Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

sv. alla tycker vi olika :)

2013-05-15 | 08:59:27
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback