Söndag... och ägg huvudet.

Hallå! Det är söndag och jag taggar redan för att gå till skolan imorgon, om det känns bra imorgon och det är fint väder, så ska jag cykla till skolan :D det tar väl typ 2 timmar xD haha... har matte prov imorgon.. och jag hoppas jag klarar det och att läraren e på bra humör xP 
 
Men sitter å kollar på aftonbladet, och då kom denna bild upp: 
Fredrik Reinfeldt ger dyra presenter till ett par som redan har en jävla massa pengar... VARFÖR ger han inte till dom som behöver det ist? Jag hajar verkligen inte, och lika det där smilet han har, O-M-G säger jag bara.. han tänker ju bara pengar... pengar .. får han betalat för att le eller? Det undrar jag :O Om jag ska vara ärlig så har han förstört Sverige... fler å fler blir arbetslösa.. och ja, jag är en av dom. 18 år och inte fått något jobb. Vad ere för land vi lever i? :O 
/detta va min åsikt. kränkade kommentarer tas bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback